Продавець Office Systems 24 - меблі для всіх! Україна! Підбираємо з любов'ю! розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
652 відгуків
Office Systems 24 - Офісні та інші види меблів в одному магазині!
+380 (97) 831-49-71
+380 (50) 769-38-09

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • СамовивізСамовивіз можливий при замовленні продукції ТМ Матролюкс, ТМ Special4you, TM LoftDesign (матраци, наматрацники, полиці, комоди, ліжка, крісла, столи..). Інформація про адресу та час роботи складських приміщень Ви можете отримати після здійснення замовлення. Зверніть увагу на те, що можливість самовивезення тієї чи іншої продукції краще уточнювати у наших менеджерів) Матролюкс: Дніпро, вул. Миколи Руденко 53 Київ, вул. Червоноткацька 46 Одеса, вул. Йогана Генна 19 Львів, вул. Польова 46 Івано-Франківськ. вул. Левинського 1 S4Y: Київ, вул. Віскозна 19 LoftDesign: Дніпро, вул. Космічна, 49Г
  • Meest ПОШТАБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 16000 ₴.Кур'єрська служба МістЕкспрес – для адресної доставки ваших замовлень ми використовуємо послуги наших партнерів: «Міст-Експрес». Найчастіше доставка повністю безкоштовна для наших клієнтів! MEEST – МІЖНАРОДНА ПОШТОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА З УКРАЇНСЬКИМИ КОРНЯМИ Meest – міжнародна група компаній, яка з 1989 року надає поштово-логістичні послуги у 20 країнах світу, серед яких Україна, США, Канада, Австралія, Німеччина, Великобританія, Франція, Італія, Іспанія, Греція, Португалія, Чехія, Польща, Китай , Казахстан, Грузія, Узбекистан, Вірменія, Азербайджан, Ізраїль. В Україні група компаній Meest представлена ​​поштово-логістичним оператором Meest Express, який з 2005 року надає послуги адресної доставки відправлень та активно розвиває свою мережу пунктів видачі посилок, Міжнародним поштовим оператором СП «Росан» – членом Світової поштової спілки, що співпрацює з усіма поштами світу та є визнаним лідером за кількістю входження міжнародних посилок в Україну, сервісом доставки покупок з іноземних інтернет-магазинів myMeest, компанією з доставки габаритних вантажів Meest Cargo, а також здійснює міжнародні грошові перекази з Північної Америки та Європи до України під брендом Meest Money Transfer .
  • Доставка кур'єром по КиєвуБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 9000 ₴.Для доставки замовленої меблевої продукції ми використовуємо послуги наших партнерів, доставляємо кур'єрськими службами або власним транспортом. Доставка проводиться за вказаною адресою, але без підйому на поверх. Ви можете заздалегідь узгодити термін виконання вашого замовлення з нашим менеджером під час оформлення замовлення. Для більш детальної інформації про послугу кур'єрської доставки зверніться, будь ласка, до наших менеджерів за телефонами, вказаними на сайті os24.com.ua
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 12000 ₴.Служба доставки Нова Пошта – це можливість замовити доставку вашого замовлення як на вантажне! відділення перевізника, а також за вказаною в замовленні адресою. Вартість доставки визначається індивідуально різні види продукції. Інформацію про вартість та термін доставки краще уточнюйте у наших менеджерів! Нова пошта – поштово-вантажна компанія, яка забезпечує легку доставку кожному клієнту – до відділення, поштомата, за адресою. Компанія надає логістичні та дистрибуційні послуги, доставляючи як дрібні посилки, так і великі вантажі. Нова пошта дозволяє тисячам підприємців створювати та розвивати бізнес не лише в Україні, а й за кордоном. Мережа компанії налічує понад 9300 відділень по всій Україні та понад 11000 поштоматів, а кількість відправлення за 2020 рік перевищила 300 млн посилок та вантажів. НоваПей - небанківська фінансова установа, що розвиває власну міжнародну платіжну систему NovaPay, в рамках якої здійснюються грошові перекази.
  • Міст Експрес – кур'єрська доставкаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 16000 ₴.Кур'єрська служба МістЕкспрес – для адресної доставки ваших замовлень ми використовуємо послуги наших партнерів: «Міст-Експрес». Найчастіше доставка повністю безкоштовна для наших клієнтів! MEEST – МІЖНАРОДНА ПОШТОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА З УКРАЇНСЬКИМИ КОРНЯМИ Meest – міжнародна група компаній, яка з 1989 року надає поштово-логістичні послуги у 20 країнах світу, серед яких Україна, США, Канада, Австралія, Німеччина, Великобританія, Франція, Італія, Іспанія, Греція, Португалія, Чехія, Польща, Китай , Казахстан, Грузія, Узбекистан, Вірменія, Азербайджан, Ізраїль. В Україні група компаній Meest представлена ​​поштово-логістичним оператором Meest Express, який з 2005 року надає послуги адресної доставки відправлень та активно розвиває свою мережу пунктів видачі посилок, Міжнародним поштовим оператором СП «Росан» – членом Світової поштової спілки, що співпрацює з усіма поштами світу та є визнаним лідером за кількістю входження міжнародних посилок в Україну, сервісом доставки покупок з іноземних інтернет-магазинів myMeest, компанією з доставки габаритних вантажів Meest Cargo, а також здійснює міжнародні грошові перекази з Північної Америки та Європи до України під брендом Meest Money Transfer .

Способи оплати

  • ПісляплатаПісляплати – це оплата товару/вантажу одержувачем під час отримання посилки у відділенні або за місцем проживання. Основна перевага післяплати – ви оплачуєте замовлення тільки після отримання та огляду товару. Основний мінус післяплати – вам потрібно заплатити комісію перевізника або відсоток за пересилку грошей продавцю. Комісія перевізника оформляється за рахунок отримувача. Можлива часткова передплата. "НОВА ПОШТА" = 2%-3%+45 грн., від суми замовлення, за послуги передачі коштів перевізником.) Продавець має право запросити часткову передоплату при оформленні замовлення післяплатою. Передоплата здійснюється шляхом перевезення коштів на розрахунковий рахунок продавця за вказаними у замовленні реквізитами. Детальні умови щодо доставки та оплати продукції краще уточнювати у менеджера.
  • Оплата на рахунокПередплата, умова «Безготівковий розрахунок». При оформленні замовлення на Ваш e-mail або у вигляді повідомлення на телефон (Viber) буде надіслано рахунок з реквізитами. Ви можете сплатити рахунок за реквізитами у відділенні будь-якого банку або через управління своїм банківським рахунком у системі інтернет банкінгу «Приват 24» / "Ощад 24" / "Моно" / іншому онлайн-банку! (платежі за реквізитами або платежі по Україні) Уточнюємо, що оплата за безготівковим розрахунком здійснюється в касі відділення будь-якого банку або з додатку інтернет-банкінгу. Ми не запитуємо у Вас будь-яких даних ваших банківських карток або рахунків! При виборі безготівкового способу оплати ви заощаджуєте на комісії післяплати. Перед виставленням рахунку наш менеджер може надіслати Вам усі наші реєстраційні документи (для вашого спокою). За даними документами, у всіх відкритих джерелах про підприємства України ви знайдете інформацію про нашу компанію, переконавшись, що ми працюємо офіційно! Днем оплати вважається день, коли гроші зайшли на розрахунковий рахунок продавця. Умови та швидкість відвантаження/надсилання замовлення варіюється від обраної продукції в самому замовленні, а також можуть бути заздалегідь уточнені у нашого менеджера. Приємних покупок!
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayОсуществлять онлайн-платежи через сервис WayForPay могут как юридические, так и физические лица. Оплата заказа онлайн банковской картой Visa и MasterCard Доставка товара возможна только после подтверждения платежа. Оплата производится напрямую на сайте!
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayМагазин зареєстрований та активований у сервісі Liqpay! Висока безпека платежів – Verified by Visa та MasterCard SecureCode. Можливість перерахування коштів між картками/рахунками будь-яких банків світу. Швидкість перерахування коштів - платіж проводиться практично моментально, в окремих випадках до 1 банківського дня. Незалежність проведення оплат від графіка роботи відділень банку чи офісу. Оплата Apple Pay! У мобільному додатку «Prom Покупки» автоматично доступна оплата за допомогою Apple Pay, Ви можуть оплатити замовлення одним пальцем. Це простий та зручний спосіб здійснення оплати за свої товари.
  • Безготівковий розрахунок - для приватних осібПередплата, умова «Безготівковий розрахунок». При оформленні замовлення на Ваш e-mail або у вигляді повідомлення на телефон (Viber) буде надіслано рахунок з реквізитами. Ви можете сплатити рахунок за реквізитами у відділенні будь-якого банку або через управління своїм банківським рахунком у системі інтернет банкінгу «Приват 24» / "Ощад 24" / "Моно" / іншому онлайн-банку! (платежі за реквізитами або платежі по Україні) Уточнюємо, що оплата за безготівковим розрахунком здійснюється в касі відділення будь-якого банку або з додатку інтернет-банкінгу. Ми не запитуємо у Вас будь-яких даних ваших банківських карток або рахунків! При виборі безготівкового способу оплати ви заощаджуєте на комісії післяплати. Перед виставленням рахунку наш менеджер може надіслати Вам усі наші реєстраційні документи (для вашого спокою). За даними документами, у всіх відкритих джерелах про підприємства України ви знайдете інформацію про нашу компанію, переконавшись, що ми працюємо офіційно! Днем оплати вважається день, коли гроші зайшли на розрахунковий рахунок продавця. Умови та швидкість відвантаження/надсилання замовлення варіюється від обраної продукції в самому замовленні, а також можуть бути заздалегідь уточнені у нашого менеджера. Приємних покупок!
  • Безготівковий розрахунок - для юридичних осібЦіна для всіх форм та умов оплати, видів та категорій платників податків – єдина та незмінна. На Ваш e-mail буде надіслано рахунок. За потребою складено договір та заповнено специфікацію. Для виставлення рахунку у бік юридичної особи необхідно надати копії статутних/реєстраційних документів + ​​реквізити компанії. Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати, доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок. За умовами "Відстрочення платежу" тимчасово не працюємо! Перед виставленням рахунку наш менеджер надішле Вам всі наші реєстраційні документи. За даними документами, у всіх відкритих джерелах про підприємства України ви знайдете інформацію про нашу компанію, переконавшись, що ми працюємо офіційно! Днем оплати вважається день, коли гроші зайшли на розрахунковий рахунок продавця. Умови та швидкість відвантаження/надсилання замовлення варіюється від обраної продукції в самому замовленні.

Гарантія:

Продавець не несе відповідальності за:

змін виробником зовнішній вигляд Товару;
незначний несумісний відтінок кольорової гами товару, який може відрізнятись від оригіналу товару виключно через різну передачу кольорів моніторами персональних комп'ютерів окремих моделей;
зміст та правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні замовлення;
затримку та перебої у наданні Послуг (обробки замовлення та доставки товару), що виникають з причин, що знаходяться поза його контролем;
незаконні дії, скоєні Покупцем через цей доступ до Інтернету;
передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів - IP-адреси, MAC-адреси, логіна та пароля третім особам;
Покупець, використовуючи надання йому доступу до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за збитки, заподіяні його діями (особливо, навіть якщо під його логіном перебувала інша особа) особам або їхньому майну, юридичним особам, державі або моральним засадам моралі.

У разі настання обставин непереборної сили сторони звільняються від виконання цього договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, які мають надзвичайний, непередбачуваний характер, які виключають або об'єктивно перешкоджають виконанню цього договору, настання яких Сторони не могли передбачити та запобігти розумні способи.

Покупець відповідає за достовірність зазначеної під час оформлення замовлення інформації. При цьому при здійсненні акцепту (оформлення замовлення та подальшої оплати товару) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних у розумінні Закону України "Про захист персональних даних".

Оплата Покупцем оформленого в Інтернет магазині замовлення означає повне погодження Покупця з умовами купівлі-продажу, які зазначені в цьому розділі.
Фактичною датою електронної угоди між сторонами є дата прийняття умов відповідно до ст. 11 Закону України "Про електронну комерцію".
Використання ресурсу Інтернет-магазину для перегляду товару, а також для оформлення замовлення для Покупця безкоштовне.
Інформація, надана Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно для обробки замовлення, відправлення повідомлень Покупцю, доставки товару, здійснення взаєморозрахунків тощо.

Як ми доставляємо меблі?
Транспортування товару здійснюється на наступний робочий день після підтвердження замовлення, якщо ця позиція є на складі. У такому разі Ви отримаєте своє замовлення протягом 3-7 робочих днів.
Якщо ваші меблі виконують за індивідуальним замовленням, то термін доставки складає від одного до трьох тижнів. Точні терміни виготовлення меблевої продукції краще уточнювати у наших менеджерів під час оформлення замовлення.
Напередодні святкових днів термін доставки може бути збільшений, у зв'язку з високою завантаженістю та величезною кількістю замовлень.

!!! З 24.02.2022 Україна зазнала нападу з боку країни агресора. Військові дії, на жаль, призвели до труднощів постачання меблів до різних регіонів нашої незалежної країни. Також постало питання з паливом, що збільшує вартість доставки меблевої продукції.

Якщо хочете зробити приємне своїм близьким, подбайте заздалегідь про подарунок та оформляйте товар якомога раніше.
Ми співпрацюємо з кількома вітчизняними та міжнародними логістичними компаніями.
Ви можете не турбуватися про те, що ваш товар загубиться у дорозі. Ми контролюємо весь процес доставки. Щоб дізнатися де знаходиться замовлення, ви можете звернутися до наших менеджерів. Вони підкажуть всю актуальну інформацію щодо доставки.
Коли замовлення буде вже у вашому населеному пункті, з вами зв'яжуться співробітники логістичної компанії та уточнять, коли вам буде зручно зустрітися з кур'єром біля будинку. Досить важко прорахувати вартість доставки до квартири, так як кожен з нас живе на різних поверхах, тому доставка меблів здійснюється до під'їзду.
При отриманні товару слід провести огляд замовлення при кур'єрі. Обережно відкрийте упаковку, перевірте, чи виріб не має подряпин або інших пошкоджень. Перевірте, щоб у наявності були всі деталі та елементи. Після того, як Ви переконалися, що все добре, підпишіть документ про факт прийому та передачі товару та заберіть своє замовлення.
Якщо ви виявили брак або дефекти, вимагайте від кур'єра «Акт про фіксацію пошкоджень» і докладно опишіть проблему.
Також наші клієнти мають можливість забрати продукцію зі складу самостійно.
Для цього потрібно зв'язатися з нашими менеджерами та уточнити, чи є потрібна продукція на складі, а також графік роботи складського приміщення.
Найчастіше ми готові надати безкоштовну адресну доставку нашим клієнтам.
Докладніше про безкоштовну доставку та на яку продукцію вона поширюється – уточнюйте, будь ласка, у наших менеджерів!

Приємних покупок!

Меблеві вироби, які виготовляються на замовлення в оббивці, обраній клієнтом, оформляються лише за передоплатою.
Починаючи з 24.02.2022 вся продукція ТМ АМФ відпускається тільки за повною передоплатою.
Оформляючи замовлення у нас на сайті, Ви погоджуєтесь з цими умовами!
Як можна оплатити товари та послуги в нашому магазині?
Якщо Ви є фізичною особою, то ви можете зробити передоплату звичайним банківським переказом на розрахунковий рахунок. Для зручності на телефон або e-mail буде надіслано повідомлення з реквізитами рахунку. Завдяки електронній системі управління особистим банківським рахунком у будь-якому інтернет-банкінгу ви зможете сплатити замовлення, не виходячи з дому. Будучи клієнтом того чи іншого українського банку, ви можете сплатити рахунок у будь-якому його відділенні. Важливий момент, фактична сума, яка буде зарахована, має бути не меншою за зазначену суму в договорі купівлі-продажу.
Також з картками Visa та Mastercard ви можете сплатити замовлення протягом п'яти хвилин завдяки платіжній системі LiqPay/WayForPay
Якщо ви є юридичною особою і хочете здійснити безготівковий розрахунок, Вам необхідно здійснити передоплату на умовах «Безособовий розрахунок для юридичних осіб або фізичних осіб підприємців».
Звертаємо вашу увагу, що ціна товару для всіх наших клієнтів, незалежно від того, до якої категорії платників податків вони належать, є єдиною.
На Ваш e-mail ми надішлемо рахунок, який Ви можете сплатити як в електронній системі управління банківського рахунку, так і у відділенні банку, в якому Ви обслуговуєтеся. Як довго оброблятиметься грошовий переказ залежить лише від банку. Ми не відповідаємо за банківські затримки грошових переказів. У момент, коли наш інтернет-магазин отримує грошовий переказ (оплату фактичного замовлення), наш менеджер обов'язково повідомить Вас про надходження коштів.

Датою платежу вважається дата коли гроші зайшли на розрахунковий рахунок компанії.
Якщо ви хочете оформити замовлення післяплатою, то переконайтеся, що конкретний товар можна оформити таким способом.
Оплата кур'єра готівкою можлива лише для громадян України, які досягли повноліття. Для того щоб скористатися післяплатою потрібно вказати точну адресу (або будь-яке інше місце, де вам буде зручно зустрітися з кур'єром, забрати та оплатити замовлення), а також телефон для зв'язку. Комісії за транспортування «Новою Поштою» складуть 45 грн. + 3% від вартості замовлення, «Міст Експрес» – 5%.
Оплата за самовивезення діє при замовленні продукції ТМ Матролюкс або ТМ S4Y.
В даному випадку немає додаткових комісій, Ви оплачуєте тільки за товар.
Приємних покупок!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner